Prieš organizuojant įmonės renginį, reikia pradėti nuo renginio tikslo išsikėlimo. Tik tada renginys bus naudingas kompanijai ir įdomus darbuotojams. Neskubėkite ieškoti renginių organizavimo agentūros/įmonės ar nuomotis banketinės salės. Gerai šventei nepakanka surinkti personalą ir padengti šventinį stalą.
Tikslo išsikėlimas – pirmas pasiruošimo žingsnis. Žinodami, kokiu tikslu organizuojate renginį, jūs suprasite, kokias užduotis reikės įvykdyti, kokią šventės formą geriau pasirinkti ir kaip po to įvertinti efektyvumą.
ĮMONĖS RENGINYS BE TIKSLO – VĖJAIS IŠLEISTI PINIGAI

Kokie gali būti įmonės renginio tikslai?
Tikslą reikia rinktis atsižvelgiant į dabartinius kompanijos poreikius. Dažniausiai įmonės organizuoja renginius, kad:
- Padėtų naujiems darbuotojams įsilieti į kolektyvą (aktualu, jei kompanijoje įvyko dideli (globalūs) etatų pasikeitimai, daug naujokų).
- Apdovanotų darbuotojus už pasiekimus darbe, pažymėti ataskaitinio laikotarpio pabaigą arba didelio projekto pabaigą.
- Padidintų darbuotojų lojalumą kompanijai, suformuotų teigiamų emocijų kapitalą, motyvuotų darbuotojus darbui.
- Suformuotų kolektyvą, išmokytų personalą dirbti kartu sprendžiant uždavinius, išspręstų konfliktines situacijas tarp darbuotojų.
- Įvertintų darbuotojus, išryškintų būsimus lyderius/vadovus, suformuotų komandas naujam projektui, supažindintų skirtingų skyrių darbuotojus vienus su kitais.
- Supažindintų darbuotojus su darbo naujovėmis kompanijoje: nauja misija ar himnu, padalijimu ar dviejų kompanijų susiliejimu.
- Pritrauktų potencialius darbuotojus (išorinis renginio viešinimas ir dirbančiųjų atsiliepimai socialiniuose tinkluose ar tinklapiuose pritraukia personalą iš išorės).
Įmonės renginiai nebūtinai nukreipti tik į darbuotojus, renginiai taip pat organizuojami partnerių lojalumui skatinti ir kompanijos pasiekimams demonstruoti.
Tikslų pasiekimo būdai
Yra trys pagrindinės užduotys, kurias turite išspręsti, kad pasiektumėte įmonės renginio tikslą:
1. Pasirinkti formatą ir idėją.
2. Teisingai organizuoti, nieko nepraleisti.
3. Tiksliai žinoti, kaip vėliau įvertinsite efektyvumą.
Formato pasirinkimo algoritmas yra paprastas: žiūrime į tikslą ir pasirenkame programą, kuri yra tinkamiausia jam pasiekti.